مجموعه ترنج شما را به خرید بهترین محصولات رنگ و اپوکسی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 2 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید ضد زنگ آلکیدی اخرایی

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت ضد زنگ های آلکیدی اخراییخرید ارزان ضد زنگ آلکیدی اخرایی و مشخصات آن

ضد زنگ آلکیدی اخرایی یکی از انواع محصولاتی می باشد که می توانید آن را روی سطوح فلزی به کار بگیرید. تک لایه بودن این محصول به عنوان یکی از مهمترین ویژگی های آن به شمار می رود. شما در شرایط آب و هوایی متنوع می توانید این محصول را مورد استفاده قرار دهید. برای اینکه محافظت کامل از این رنگ دریافت کنید می توانید پوشش های میانی و رویه ای را روی سطوح به کار بگیرید. برای کنترل و محافظت کردن از خوردگی فلزات می توانید این محصول را مورد استفاده قرار دهید.

قیمت ضد زنگ های آلکیدی اخرایی

قیمت ضد زنگ اخرایی آلکیدی به مدل و کیفیت آن بستگی دارد. در صورتی که چسبندگی این ضد زنگ عالی باشد، هزینه خریداری آن افزایش پیدا خواهد کرد. این محصول در کمترین بازه زمانی مورد استفاده قرار می گیرد و سطح مورد نظر را یکنواخت می کند. مقرون به صرفه بودن این ضد زنگ یکی از مهمترین مزیت های آن به شمار می رود. به طور کلی باید به خوبی بدانید که قیمت خرید ضد زنگ اخرایی آلکیدی نسبت به دیگر ضد زنگ ها مناسب تر است.

خرید ارزان ضد زنگ آلکیدی اخرایی و مشخصات آن

برای خرید ضد زنگ آلکیدی اخرایی باید در مورد مشخصات این محصول آگاهی بیشتری به دست آورید. میزان براقیتی که این ضد زنگ دارد چندان زیاد نیست و پایه آن حلال می باشد. این ضد زنگ یک جزئی است و زمان خشک شدن آن به دمای فلزات بستگی دارد. در صورتی که دمای فلزات ۲۵ درجه سانتی گراد باشد تنها ۲ ساعت طول می کشد تا ضد زنگ به صورت سطحی خشک شود. خشک شدن ضد زنگ به صورت کامل، حدود ۷ روز زمان می برد. نوع رزین مورد استفاده برای تولید این ضد زنگ، آلکید است که کیفیت مناسبی دارد.

بیشتر بخوانید :  قیمت رنگ ضد زنگ طوسی مرغوب و اصل
مهندس جوهری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ترنج شما را به خرید بهترین محصولات رنگ و اپوکسی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 1 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *