مجموعه ترنج شما را به خرید بهترین محصولات رنگ و اپوکسی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 1 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

بهترین نوع رنگ برای آهن: راهنمای انتخاب و استفاده

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع رنگ ‌های مناسب برای آهن
بهترین نوع رنگ برای اهن

 

آهن یکی از پر کاربردترین فلزات در صنایع مختلف می باشد. این فلز با اینکه از استحکام بالایی برخوردار است و عمر بالایی نیز دارد اما در برابر عوامل محیطی می تواند دچار خوردگی و یا زنگ زدگی شود که این موضوع از استحکام آن می‌کاهد. استفاده از رنگ های مخصوصی که برای سطوح فلزی استفاده می شوند راه مناسبی برای مقابله با این مشکل می باشد. در ادامه به بررسی رنگ های مورد استفاده برای سطوح آهنی می پردازیم و مزایا و معایب آن ها را ذکر خواهیم کرد. با مطالعه این مقاله می توانید رنگ مورد نیاز خود را برای سطوح آهنی پیدا کنید.

عرضه رنگ مخصوص فلزات
رزين اکريليک ترمو پلاستيک و رزين اکريليک ترموست کاربردهاي مختلفي در رنگسازي دارند

انواع رنگ ‌های مناسب برای آهن

انواع رنگ های مناسب برای سطوح آهنی به شرح زیر می باشند:
• رنگ ‌های اپوکسی: این نوع رنگ از بهترین گزینه ها برای رنگ آمیزی سطوح آهنی محسوب می شود. این نوع رنگ از مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی، خوردگی، سایش و برخورد با مواد شیمیایی برخوردار می باشد. رنگ های اپوکسی همچنین از تنوع رنگی بالایی برخوردار هستند و چسبندگی بالایی دارند. یک نکته دیگر درباره این نوع رنگ نیاز آن به مهارت بالای اجرا می باشد که استفاده از آن را سخت می کند. رنگ های اپوکسی برای مصارف صنعتی مناسب هستند.
• رنگ ‌های پلی اورتان: این رنگ‌ ها نیز مانند رنگ‌های اپوکسی مقاومت بالایی دارند اما قیمت این نوع رنگ از رنگ اپوکسی بیشتر می باشد که در انتخاب شما عامل تاثیرگذاری خواهد بود. این نوع رنگ از انعطاف پذیری بالایی برخوارد می باشد.

بیشتر بخوانید :  کارخانه رنگ اپوکسی دوجزیی آرا فام با کیفیت

بهترین نوع رنگ برای اهن
• رنگ‌ های آلکیدی: این نوع رنگ‌ از دو مدلی که ذکر شد ارزان تر است اما چسبندگی و مقاوت کمتری نیز دارند و باید این نکته را با پروژه در حال انجام خود مورد سنجش قرار دهید که آیا مناسب کار شما خواهد بود یا خیر. سهولت اجرای این نوع رنگ آن را به گزینه ای مناسب برای افراد مبتدی تبدیل می کند. این نوع رنگ تنوع کمتری دارد.
• رنگ‌ های روغنی: رنگ های روغنی نیز ارزان هستند. این نوع رنگ اما بوی تند و زننده‌ای دارد و به نسبت مدل های قبلی دیرتر خشک می‌شود و مقاوت کمتری از خود نشان می دهند. اگر بودجه محدودی دارید این نوع رنگ گزینه مناسبی برای کار شما می باشد.

مهندس جوهری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ترنج شما را به خرید بهترین محصولات رنگ و اپوکسی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 7 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *