مجموعه ترنج شما را به خرید بهترین محصولات رنگ و اپوکسی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 7 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

پخش انواع رنگ استخری روغنی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایای رنگ استخری روغنی اصلتولیدات رنگ استخری روغنی ایرانی

مزایای رنگ استخری روغنی اصل


رنگ استخری روغنی از جمله متداول‌ترین و معروف‌ترین رنگ‌های استخری به منظور رنگ آمیزی و عایق کاری استخرها و سطوح در معرض رطوبت است.

از این رنگ‌ها در رنگ آمیزی انواع استخرها و منابع ذخیره سازی آب در صنایع کشاورزی و سایر صنایع استفاده می‌شود.

همچنین در رنگ آمیزی منابع آب شرب شهری و استخرهای پرورش ماهی و آب نماهای موجود در سطح شهرها به جای کاشی کاری و استفاده از ایزوگام برای عایق کاری از رنگ استخری روغنی به عنوان یک پوشش و عایق استفاده می‌شود.

همانطور که می‌دانید انواع رنگ‌های استخری در دو نوع بر پایه حلال و بر پایه آب تولید و به بازار عرضه می‌شوند. رنگ استخری روغنی از جمله رنگ‌های محبوب و با کیفیت بر پایه حلال است که برای رنگ آمیزی استخرهای خانگی، صنعتی، کشاورزی و در مناطق تفریحی استفاده می‌شود.

حلال این رنگ‌ها تینر بوده و برای رنگ آمیزی سریع و بهره برداری سریع‌تر از سازه‌ها و استخرها می‌توان از تینر فوری به عنوان حلال استفاده کرد.

این رنگ به عنوان یک رنگ استخری خوب دارای ویژگی‌هایی از قبیل مقاومت بالا در برابر حرارت و تغییرات دما، قابلیت اجرا روی همه‌ی سطوح از جمله سنگ، فلز، سیمان، بتن و غیره، پوشانندگی بالا و طول عمر و ماندگاری بالا است.

تولیدات رنگ استخری روغنی ایرانی

رنگ استخری روغنی
برای تهیه تولیدات رنگ استخری روغنی ایرانی از بهترین کارخانه‌های سراسر کشور می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی رنگ ترنج اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود کنید.

این مجموعه با ارائه رنگ استخری با کیفیت و درجه یک توانسته در میان سایر رقبا بسیار موفق عمل نموده و مشتریان بسیاری از جمله فروشگاه داران عرضه کننده‌ی رنگ و مغازه‌های رنگ فروشی را جذب کند. از جمله مزایای این فروشگاه امکان خرید مستقیم و بدون واسطه رنگ استخری به صورت عمده و کارتنی به قیمت کارخانه است.

بیشتر بخوانید :  ارائه رنگ استخری درجه یک

 

مهندس جوهری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ترنج شما را به خرید بهترین محصولات رنگ و اپوکسی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 3 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
2

2 پاسخ به “پخش انواع رنگ استخری روغنی”

  1. سلام … جزییات بیشتری درباره قیمت و مزیت رقابتی محصولتون و شاخص های انتخاب یک محصول مناسب در اختیا ما قرار بدید… چون مشتری نیاز داره تو این بازار بدونه که صلاحیت متمایز این محصول چیه و به خریدشون اطمینان داشته باشند. مزیت رقابتی شامل کلیه خدمات پس از فروش میشه و وفاداری مشتری رو به دنبال داره و باعث جریان درآمدی ثابت و سود آوری دراز مدت میشه که ثبات بازار و بقای تولید کننده در صورت فشار و چانه زنی عوامل تولید خواهد شد. ممنون

  2. سلام با توجه به توضیحاتی که در سایت قرار دادید بسیار ترغیب به خرید این محصول از مجموعه شما را دارم چون به طور تخصصی بر روی این محصول فعالیت می کنید. موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *