مجموعه ترنج شما را به خرید بهترین محصولات رنگ و اپوکسی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 5 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

تولید انواع پرایمر زینک ریچ اپوکسی دوجزئی

آنچه در این مقاله می خوانید...

موارد استفاده پرایمر زینک ریچ اپوکسیعرضه مستقیم پرایمر زینک ریچ اپوکسی دوجزئیانواع پرایمر صنعتیآشنایی با مراحل تولید پرایمر اپوکسی فنولیکمشکلات تولید پرایمر اپوکسی پلی آمیدهمه چیز درباره تولید پرایمر زینک فسفات اپوکسیتولید پرایمر رزین اپوکسی به صورت انبوهبررسی قیمت پرایمر زینک ریچ اپوکسی عواملی اثر گذار بر قیمت پرایمر زینک ریچ اپوکسی + انواع پرایمر صنعتیاستفاده از پرایمر صنعتی برای رنگ کردن فلزات
رنگ سبز

پرایمر زینک ریچ اپوکسی دوجزئی نوعی ضد زنگ است که بیشتر برای پوشش دادن و محافظت از فلزات در طولانی مدت مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو تولید انواع پرایمر مانند: پرایمر اپوکسی فنولیک، پرایمر اپوکسی پلی آمید، پرایمر زینک فسفات اپوکسی و پرایمر رزین اپوکسی  بنا به تقاضای بازار توسط شرکت مربوطه صورت گرفته و در بسته بندی های متنوع روانه بازار های مصرف می شود.

تولید انواع پرایمر زینک ریچ اپوکسی دوجزئی

موارد استفاده پرایمر زینک ریچ اپوکسی

موارد استفاده پرایمر زینک ریچ اپوکسی
یکی از ضد زنگ هایی که برای حفاظت از سطوح فلزی آهنی مورد استفاده قرار می گیرد؛ پرایمر زینک ریچ اپوکسی دوجزئی است.
وجود گرد روی در این ضد زنگ ها باعث شده است تا مقاومت این مواد در برابر آب، هوا، ساییدگی، تماس با انواع حلال ها و مواد نفتی و …بالا برود.
زینک ریچ اپوکسی با درصد های مختلف زینک(روی)، می تواند برای کاربردهای وسیعی در پوشش های مختلف صنعتی و اسکلت ساختمانی و فلاشینگ نمای ساختمان و رنگ اپوکسی پلی امین یا هر سطح فلزی در معرض رطوبت و یا خوردگی مورد استفاده قرار بگیرد.

به طور مثال برای اکثر اسکلت فلزی ها و فلاشینگ نمای ساختمان در استان تهران و البرز یا با آب و هوای مشابه ، می توان از زینک ریچ اپوکسی ۶۰ تا هفتاد درصد استفاده نمود.

این ضد زنگ دوجزئی دارای پایه ی رزین اپوکسی پلی آمید می باشد و در رنگ های مختلفی در بازار موجود است. از موارد کاربرد پرایمر زینک ریچ اپوکسی دوجزئی می توان به استفاده در لوله ها و کانال های پالایشگاه ها، سطوح خارجی تانک ها، ماشین آلات، عرشه ی کشتی، بدنه ی کشتی، سکوهای آبخور کشتی و … اشاره کرد.

پرایمر ها نوعی مواد شیمیایی با مقاومت بالا می باشند که جهت پوشش دهی سازه های فلزی و محافظت از سطح مورد نظر مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از پرایمر ها بصورت مستقیم قابلیت استفاده در سطح فلز را دارند و پوشش عالی و چسبندگی فوق العاده ای به آن می بخشند.

عرضه مستقیم پرایمر زینک ریچ اپوکسی دوجزئی

عرضه مستقیم پرایمر زینک ریچ اپوکسی دوجزئی
فروشگاه اینترنتی به نام رنگ ترنج، سال هاست که در زمینه ی تولید و توزیع انواع اقسام ضد زنگ ها و اعلام قیمت ضد زنگ زینک ریچ و قیمت رنگ اپوکسی پلی آمید فعالیت دارد.
عرضه ی پرایمر زینک ریچ اپوکسی دوجزئی نیز در راستای فعالیت این مجموعه قرار دارد. تولید پرایمر زینک ریچ بر پایه ی اپوکسی استر است و چسبندگی فوق العاده ای روی سطوح فولادی دارد.
هم چنین پس از استفاده از این ضد زنگ روی سطوح فلزی، نمای گالوانیزه مانند به سطوح شما می بخشد. لایه میانی پرایمر زینک ریچ، مانند آستر روی سطوح فلزی را پوشانده و به روش حفاظت کاتدی از سطوح مختلف محافظت می کند.
شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره، با مشاوران و متخصصان رنگ ترنج ارتباط بگیرید و در نهایت خرید خوبی را انجام دهید.

به جهت دریافت بهترین مشاوره فنی درباره انواع زینک ریچ اپوکسی، توصیه می شود اطلاعات و مدارک کاملی شامل تصاویر و یا پوشش های قبلی استفاده شده بر روی سطح فلزی مورد نظر را در اختیار کارشناسان مشاوره و یا فروشندگان زینک ریچ اپوکسی قرار دهید.

هم چنین می توانید سفارشات خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید و آن ها را در محل مورد نظر خود دریافت کنید.
با پر کردن فرم مربوط به سفارش محصولات رنگ اپوکسی و ضد زنگ اپوکسی در همین صفحه می توانید سریع ترین مشاوره را دریافت نمایید.
خرید اینترنتی به خصوص در کلان شهرها، بسیار حائز اهمیت است و از آن استقبال می شود. فروشگاه رنگ ترنج، همه روزه آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

بیشتر بخوانید :  خرید ضد زنگ اپوکسی زینک ریچ

یکی از روش های عرضه و فروش پرایمر زینک ریچ اپوکسی به صورت مستقیم می باشد. در این شیوه به دلیل این که محصول مورد نظر به صورت بدون واسطه به دست مصرف کننده می رسد قیمت تمام شده آن کاهش یافته و ارزان تر تمام خواهد شد.

انواع پرایمر صنعتی

پرایمر صنعتی یک ماده شیمیایی است که برای پوشش دادن سطوح فلزی قبل از رنگ زدن و یا پوشش دادن دیگر مواد به کار می‌رود. این ماده به عنوان یک لایه اولیه بر روی سطح فلزی اعمال می‌شود تا از آلودگی، خوردگی و خراشیدگی جلوگیری کند و همچنین افزایش چسبندگی رنگ و پوشش‌های دیگر را فراهم کند.

انواع پرایمر صنعتی شامل پرایمر‌های پایه روغنی، پرایمر‌های پایه آبی، پرایمر‌های پایه اپوکسی، پرایمر‌های پایه پلی‌یورتانی و پرایمر‌های پایه سیلیکونی می‌باشد.

پرایمر‌های پایه روغنی برای سطوح فلزی با خوردگی کم و خشک شده استفاده می‌شوند. این پرایمر‌ها باعث افزایش چسبندگی رنگ و پوشش‌های دیگر روی سطوح فلزی می‌شوند.

پرایمر‌های پایه آبی برای سطوح فلزی با خوردگی کم و خشک شده و همچنین برای سطوح فلزی با خوردگی شدید و رطوبتی مناسب هستند.

این پرایمر‌ها باعث افزایش چسبندگی رنگ و پوشش‌های دیگر روی سطوح فلزی می‌شوند.پرایمر‌های پایه اپوکسی برای سطوح فلزی با خوردگی شدید و رطوبتی مناسب استفاده می‌شوند. این پرایمر‌ها باعث افزایش چسبندگی رنگ و پوشش‌های دیگر روی سطوح فلزی می‌شوند.

پرایمر‌های پایه پلی‌یورتانی برای سطوح فلزی با خوردگی شدید و رطوبتی مناسب استفاده می‌شوند. این پرایمر‌ها باعث افزایش چسبندگی رنگ و پوشش‌های دیگر روی سطوح فلزی می‌شوند.پرایمر‌های پایه سیلیکونی برای سطوح فلزی با خوردگی شدید و رطوبتی مناسب استفاده می‌شوند. این پرایمر‌ها باعث افزایش چسبندگی رنگ و پوشش‌های دیگر روی سطوح فلزی می‌شوند و همچنین مقاومت بالایی در برابر حرارت و شرایط آب و هوایی نامساعد دارند.

آشنایی با مراحل تولید پرایمر اپوکسی فنولیک

آشنایی با مراحل تولید پرایمر اپوکسی فنولیک همانطور که در مطالب قبلی نیز به آن اشاره شد، پرایمر ها نوعی مواد با مقاومت بالایی هستند که جهت پوشش دهی به فلزات مختلف و سازه های فلزی مورد استفاده قرار می گیرند. محافظت از سطح مورد نظر مهمترین کاربرد این مواد است که طول عمر سازه مورد نظر را به طور قابل ملاحظه ای افزایش داده و زمان استفاده از آن را طولانی مدت می نماید.

انواع تاسیسات صنعتی مانند اسکلت های فلزی و کانال ها از جمله موارد استفاده از پرایمر هایی نظیر پرایمر اپوکسی فنولیک می باشند. جهت تولید این مواد لازم است استاندارد هایی از سوی تولید کنندگان رعایت شود تا پرایمر ها دارای حداکثر کیفیت و استاندارد مورد نیاز باشند.

این محصول طی دو عملیات و پروسه بدست می آید و طی آن دو واکنش شیمیایی و فیزیکی انجام می شود که در نهایت محصول تولیدی در بسته بندی های مناسب و با رعایت استاندارد های لازم روانه بازار های مصرف می شود. لازم به ذکر است که در روند تولید پرایمر اپوکسی فنولیک، واکنش شیمیایی بین پلی آمین و رزین اپوکساید که یک بسپار ترموست است صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید :  خرید ضد زنگ اپوکسی زینک ریچ | قیمت کارخانه

مشکلات تولید پرایمر اپوکسی پلی آمید

مشکلات تولید پرایمر اپوکسی پلی آمید پرایمر ها نوعی مواد صنعتی هستند که به عنوان آستر رنگی مورد استفاده قرار می گیرند. این مواد ظاهری غیر متخلخل به سطح مورد نظر می دهند. این محصولات به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند که عبارتند از:

  • پرایمر اپوکسی فنولیک
  • پرایمر اپوکسی پلی آمید
  • پرایمر زینک فسفات اپوکسی
  • پرایمر رزین اپوکسی

تولید این مواد با استفاده از مواد اولیه صنعتی حوزه رنگ صورت می گیرد که این صنعت نیز مانند صنایع تولیدی دیگر مشکلات خاص خود را دارد. مثلا تامین مواد اولیه یکی از مواردی است که از سوی تولید کنندگان همواره با چالش روبروست.

بخشی از این چالش مربوط به تغییر قیمت ها و عمدتاً افزایش آنها در بازه زمانی کوتاه مدت است که تولید کنندگان را با مشکلات بسیاری مواجه می سازد. در این زمینه توجه مدیران و صنعت گرانی که در رأس این صنعت می باشند بسیار حائز اهمیت بوده و می تواند کاهش دهنده بخشی از مشکلات پیش روی شرکت های تولیدی باشد.

این افراد با پیچ و خم ها و مشکلات به خوبی آشنا هستند و می توانند با ارائه پیشنهاد های مناسب به مقامات بالاتر زمینه عرضه و فروش کالایی با کیفیت بالا را به متقاضیان و مشتریان داخلی و خارجی فراهم سازند.

همه چیز درباره تولید پرایمر زینک فسفات اپوکسی

همه چیز درباره تولید پرایمر زینک فسفات اپوکسی در تعریف پرایمر ها از آنها به عنوان نوعی آستر و ضد زنگ یاد شده است که موجب ایجاد مقاومت و استحکام بیشتر در انواع سازه های فلزی و برخی سازه های پلاستیکی مانند فایبر گلاس ها می شود. در واقع وجود این مواد برای پوشش دهی به سطح مورد نظر الزامی بوده و ایمن سازی آنها را به طور قابل ملاحظه ای افزایش می دهد.

به طور کلی تمامی قطعاتی را که به نوعی در ساختار آنها فلز بکار رفته است می توان با استفاده از پرایمر ها مقاوم ساخت و طول عمر آنها را افزایش داد. تولید پرایمر ها در شرکت و کارخانجات صنعتی با میزان تولید متفاوت و در حجم متنوع صورت می گیرد.

برخی از این شرکت ها به صورت محدود فعالیت دارند و برخی دیگر تولید کننده پرایمر هایی با برند خاص و کیفیت بالا می باشند که در بازار فروش نسبت به سایر پرایمر ها شناخته شده تر هستند. تولید و تامین مواد اولیه و وجود ماشین آلات و دستگاه های لازم نخستین مرحله ای است که انجام کار های مربوط به آن ضروری می باشد.

افزون بر موارد فوق لازم به ذکر است که نوع پرایمر و میزان مقاومتی و پوشش دهی که از آن مد نظر است تعیین کننده فرمول نهایی تولید خواهد بود که از سوی تولید کنندگان مد نظر قرار می گیرد. در این زمینه کارشناسانی هستند که با فرمول های استاندارد تهیه پرایمر آشنایی داشته و ضمن پیشنهاد ترکیب مناسبی از این مواد اولیه امکان تولید آن را به صورت انبوه و در بسته بندی های ظروف پلاستیکی یا فلزی فراهم می سازند.

تولید پرایمر رزین اپوکسی به صورت انبوه

تولید پرایمر رزین اپوکسی به صورت انبوه در تعریف پرایمر هایی چون رزین اپوکسی ذکر شده است که به عنوان پوشش دهی انواع درب و سازه های فلزی و همچنین مکان هایی چون سوله های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. بکارگیری این محصولات از خوردگی و فرسودگی سازه مورد نظر جلوگیری نموده و میزان مقاومت آنها را به طور قابل ملاحظه ای افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید :  فروش زینک ریچ اپوکسی الوان

استفاده از پرایمر رزین اپوکسی آسان بوده و همچنین میزان پوشش دهی بالایی دارند. از سوی دیگر مدت زمان خشک شدن آنها کوتاه است و با قیمت های مناسبی به بازار عرضه می شوند. بنابراین تولید این مواد صنعتی به صورت انبوه در برند های مختلف و با کیفیت های متنوع صورت می گیرد که هر کدام مشتریان خاص خود را دارا است.

تولید این مواد در کارخانجات و شرکت های صنعتی با ظرفیت های مختلفی انجام می گیرد که هر کدام بخشی از بازار داخلی و بعضاً تامین کننده بخشی از بازار کشور های خارجی نیز می باشند. از این رو صادرات این کالا که زیر مجموعه ای از مشتقات نفتی است با مقدار مشخص و طبق تقاضای بازار های خارجی صورت می گیرد.

نکته ای که ذکر آن در اینجا خالی از فایده نیست این است که برای خرید این کالا بهتر می باشد با کارشناسان و فروشندگان یا تولید کنندگان فعال در این صنعت مشاوره شود تا امکان خرید پرایمری مناسب با سطح و سازه مورد نظر با کیفیت و دوام بالا به آسانی فراهم شود.

بررسی قیمت پرایمر زینک ریچ اپوکسی

بررسی قیمت پرایمر زینک ریچ اپوکسی جزء فاکتورهای مهمی است که برای اغلب خریداران مهم است و براساس آن خرید می کنند. پرایمر در واقع یک لایه بادوام، محکم و غیر قابل نفوذ است که بر روی سطح فلز می کشند تا از آن در مقابل آسیب و خوردگی محافظت کند. جالب است بدانید این ماده جهت استحکام فلز، تجهیزات پالایشی، کشتی سازی، لوله ها، خودروسازی و غیره به کار گرفته می شود.

عواملی اثر گذار بر قیمت پرایمر زینک ریچ اپوکسی + انواع پرایمر صنعتی

قیمت پرایمر زینک ریچ اپوکسی یکی از پارامترهای مهم در خرید است که تحت تاثیر عوامل مختلفی ممکن است با تغییر مواجه شود. از جمله عواملی که باعث تغییر در قیمت پرایمر صنعتی می شود می توان به نوع، برند، میزان غلظت، حجم و نوسانات بازار اشاره کرد.
به صورت کلی پرایمر صنعتی در دو نوع وجود دارد. از انواع پرایمر صنعتی می توان به دو نوع ارگانیک و غیر ارگانیک اشاره کرد که نوع دوم از لحاظ استقامت در سطح بالاتری قرار دارد. پرایمر نوع غیر ارگانیک به دلیل مقاومت بالایی که دارد زمانی که روی فلز به کار گرفته می شود نیاز به پوشش دیگری ندارید.
اگر شما نیز تصمیم دارید پرایمر صنعتی مرغوب و با کیفیت خرید کنید می توانید کارخانه ترنج را برای خرید انتخاب کنید. این کارخانه در زمینه تولید انواع پرایمر فعالیت دارد؛ لذا کمترین قیمت را پیشنهاد می دهد.

استفاده از پرایمر صنعتی برای رنگ کردن فلزات

قیمت پرایمر زینک ریچ اپوکسی برای اغلب افرادی که متقاضی خرید این محصول هستند بسیار مهم است. جالب است بدانید عوامل مختلفی باعث تغییر در قیمت محصول می شود که از آن می توان به برند، نوع آن، حجم و غیره اشاره کرد.
این محصول در انواع مختلف ارگانیک و غیر ارگانیک در بازار به فروش می رسد که مشتری می تواند بر اساس نیاز و مقاومت نوع مورد نظر را انتخاب کند. کارخانه ترنج بهترین پرایمر صنعتی برای فلزات را با قیمت به صرفه ارائه می دهد. در صورت تمایل به اطلاع از قیمت پرایمر صنعتی می توانید با کارشناسان ارتباط برقرار کنید.

مهندس جوهری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ترنج شما را به خرید بهترین محصولات رنگ و اپوکسی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 2 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
6

6 پاسخ به “تولید انواع پرایمر زینک ریچ اپوکسی دوجزئی”

  1. سلام. وقت بخیر. از محصولات این سایت استفاده کردم. کیفیت بسیار خوب و پاسخگویی مناسب از ویژگیهای بارز این سایت بوده و می تونید با خیال راحت و رضایتمندی فراوان آنچه رو که سفارش دادید با حداکثر تطابق با نیازتون دریافت کنید.

  2. پرایمر زینک ریچ اپوکسی نوعی ضد زنگ است که بیشتر برای پوشش دادن و محافظت استفاده می شود و بسیار کاربردی است

  3. من میخاستم از سایتتون خرید عمده داشته باشم، ممنون میشم لیست قیمت ها رو برام ارسال بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *