مجموعه ترنج شما را به خرید بهترین محصولات رنگ و اپوکسی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 7 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

تولید عمده رنگ اپوکسی نمای ساختمان

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولید عمده رنگ اپوکسی نمای ساختمانکاربردهای رنگ اپوکسی نمای ساختمانرنگ اپوکسی نما جایگزینی برای رنگ اکریلیکخرید انبوه رنگ اپوکسی نمای ساختمان

رنگ اپوکسی نمای ساختمان، همانطور که از نامش پیداست، یکی از مهمترین عوامل تأثیرگذار بر زیبایی و جذابیت نمای ساختمان است. این رنگ با طراحی های متنوع و رنگ های زیبا، می تواند به نمای ساختمان شما جذابیت و زیبایی بیشتری ببخشد. همچنین، رنگ اپوکسی به دلیل مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی و تأثیرات مخرب محیطی، به عنوان یک رنگ پایدار و با دوام، برای نمای ساختمان بسیار مناسب است. با انتخاب رنگ اپوکسی مناسب، می توانید نمای ساختمان خود را به یک اثر هنری زیبا و جذاب تبدیل کنید.

تولید عمده رنگ اپوکسی نمای ساختمان


رنگ اپوکسی نمای ساختمان یکی از مصالحی است که امروزه سازندگان ساختمان و آپارتمان ها از آن به طور حتم استفاده می نمایند. این رنگ ضد آ و مقاوم در برابر uv توانسته است جایگزین بسیاری از مصالح نمای دیگر باشد. چراکه با ویژگی های منحصربفرد خود تا حدودی از فرسودگی ساختمان ها جلوگیری می نماید.

به دلیل کاربرد بسیار بالای رنگ اپوکسی نمای ساختمان شرکت های متعددی در داخل و خارج از کشور نسبت به تولید رنگ اپوکسی نما و  اقدام کرده و برخی از آن ها توانسته اند بازار خوبی در کشور خود و دیگر کشور ها داشته باشند. یکی از تولید کنندگان این رنگ ها شرکت ترنج می باشد. این شرکت دست به تولید انبوه انواع رنگ های نمای ساختمان زده است. این شرکت از مرغوب ترین مواد برای تولید رنگ نما بخصوص رنگ های اپوکسی استفاده نموده است.

کاربردهای رنگ اپوکسی نمای ساختمان


رنگ اپوکسی نمای ساختمان با توجه به خصوصیات خود کاربرد های گوناگونی دارد. از این کاربرد ها می توان به ایجاد سطوحی نفوذ ناپذیر اشاره نمود. هر سطح با هر جنسی که دارد توسط این رنگ نفوذ ناپذیر می شود. این رنگ نما باعث می شود که نمای ساختمان کاملا در برابر باران، برف، گرد و غبار، سایش، فشار های مکانیکی و عوامل دیگر طبیعی، کاملا مقاوم شود. در نتیجه نسبت به مصالح دیگری مانند سنگ های گرانیتی، گچ، سیمان، چوب و… مقاومت بسیار بالاتری دارد. رنگ اپوکسی نمای ساختمان را در مناطق مرطوب نیز استفاده می نمایند. همچنین مناطق و یا مکان هایی که در تماس مستقیم با آب هستند قابلیت استفاده از این رنگ را دارند. خرید رنگ اپوکسی با پایه اکریلیک و بکار بردن آن، علاوه بر مقاوم نمودن ساختمان دارای هزینه بسیار پایین تری نیز می باشد.

بیشتر بخوانید :  مراکز توزیع رنگ نمای ساختمان بتنی

رنگ اپوکسی نما جایگزینی برای رنگ اکریلیک

رنگ اپوکسی نما می‌تواند به عنوان یک روش جایگزین برای رنگ آکریلیک در نمای ساختمان استفاده شود. این رنگ دارای خصوصیات متعددی است که آن را به یک گزینه مناسب برای رنگ آکریلیک تبدیل می‌کند. به عنوان مثال، رنگ اپوکسی دارای مقاومت بالا در برابر آب، حرارت، شوک و خوردگی است.

همچنین، این رنگ دارای زمان خشک شدن سریع و قابلیت پوشش دهی بالا است. از این رو، در پروژه‌های ساختمانی که نیاز به رنگ با مقاومت بالا در برابر عوامل مختلف دارند، می‌توان از رنگ اپوکسی به عنوان جایگزینی برای رنگ آکریلیک استفاده کرد. با این حال، باید توجه داشت که هر نوع رنگی دارای مزایا و معایب خود است و باید با توجه به نیازهای پروژه، رنگ مناسبی انتخاب شود.

خرید انبوه رنگ اپوکسی نمای ساختمان

رنگ اپوکسی نمای ساختمان
به دلیل قیمت بسیار مناسب استفاده از رنگ نمای اپوکسی به جای مصالح ساختمانی سنگین و گران قیمت، پیمانکاران و ساختمان سازان، به خصوص افرادی که در حال انجام پروژه های انبوه سازی هستند، بر آنند که به خرید نوعی از رنگ نمای ساختمان اپوکسی بپردازند که علاوه بر کیفیت بسیار بالا دارای قیمت مناسبی باشد. به همین منظور شرکت ترنج برای این افراد به تولید رنگ اپوکسی درجه یک پرداخته و به فروش انبوه این رنگ ها می پردازد. شرکت ترنج علاوه بر تولید و فروش جزئی و عمده رنگ نما، آن ها را به کشور های دیگر نیز صادر می کند که این امر دال بر کیفیت بسیار بالای این محصولات است.

 

بیشتر بخوانید :  خرید مستقیم رنگ نمای ساختمان ضد آب
مهندس جوهری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ترنج شما را به خرید بهترین محصولات رنگ و اپوکسی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 6 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
2

2 پاسخ به “تولید عمده رنگ اپوکسی نمای ساختمان”

  1. به نظر اینجانب خرید از سایت ها و فروشگاه هایی که به صورت تخصص بر روی یک محصول خاص فعالیت دارند به دلیل اشراف فروشنده بر روی آن محصول و کالا، می تواند بسیار با اطمینان انجام شود چونکه خود فروشنده تمام بررسی ها از نظر کیفیت و قیمت را به صورت تخصص و حرفه ای برروی آن محصول انجام داده است.

  2. سلام وقت بخیر
    من از محصولات این سایت استفاده کردم کیفیت بسیار خوب و پشتیبانی مناسب از ویژگیهای بارز این سایت بوده و می تونید با خیال راحت و رضایتمندی فراوان آنچه رو که سفارش دادید دریافت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *