مجموعه ترنج شما را به خرید بهترین محصولات رنگ و اپوکسی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 4 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

تأمین کننده رنگ آب بندی استخر

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع رنگ آب بندی استخرپخش مستقیم رنگ آب بندی استخر

آشنایی با انواع رنگ آب بندی استخر


در حال حاضر انواع رنگ آب بندی استخر از جمله‌ رنگ رزین اکریلیک، اکریلیک، رنگ روغنی، استخری، پلیمری، نانو و اپوکسی و پلی یورتان  توسط کارخانجات معتبر ایرانی در حال تولید می‌باشند.

برای استفاده از این رنگ‌ها در رنگ‌آمیزی استخر پرورش ماهی، استخر کشاورزی، استخر باغ ویلا بهتر است ابتدا یک آگاهی نسبی نسبت به انواع رنگ آب بندی استخر داشته باشیم. چرا که این امر باعث بالا رفتن کارایی و کیفیت عمل می‌شود.

رزین اکریلیک رنگ استخری است که در برابر اشعه خورشید با دوام است و علاوه بر آن بدون بو می‌باشند و برای رنگ‌آمیزی سطوح سیمانی، بتنی و سطح استخر رنگ شده قبلی(البته چنین سطحی باید سنباده بخورد) کاربرد دارند.

گاهی اوقات قصد داریم از رنگی در رنگ‌آمیزی استخر و رنگ اپوکسی پلی امین استفاده نماییم که از مقاومت بالا و انعطاف‌پذیری قابل توجهی و قابلیت آب بندی برخوردار باشد و باعث ضد رطوبت شدن بیشتر استخر شود در این مورد رنگ ضد آب پلیمری و پلی یورتان

و نانو اکریلیک انتخاب مناسبی است. چنانچه بخواهیم سطوح دیواره و کف استخر را رنگ‌آمیزی کنیم خرید رنگ آب بندی استخر پیشنهاد می‌شود. رنگ روغنی بر پایه‌ی حلال نفتی مقاومت بالایی در برابر بارندگی و رطوبت از خود نشان می‌دهد.

در مورد رنگ آب بندی استخری هم باید گفت که همان طور که از نامش پیداست جهت رنگ‌آمیزی سطح استخر مناسب است و همچنین این رنگ مقاوم ضد جلبک و قارچ می‌باشد. رنگ ضد آب استخری دونوع است،

یکی بر پایه‌ی رزین اپوکسی و پلی یورتان و دیگری بر پایه نانو ذرات. به منظور رنگ‌آمیزی دیواره و کف استخر می توان هر دو نوع آن مورد استفاده قرار گیرد.

رنگ ضد آب و ضد جلبک استخر نانو هم به عنوان عایق عمل می‌کند و در نهایت این رنگ اغلب در بخش های دیگر صنعت کاربرد دارد.

همچنین جهت دریافت قیمت سایر رنگ های صنعتی مانند قیمت زینک ریچ اپوکسی می توانید با کارشناسان ترنج تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید :  خرید ارزان رنگ صنعتی نما

پخش مستقیم رنگ آب بندی استخر


با توجه به ویژگی‌های ذکر شده در مورد انواع رنگ آب بندی استخر اهمیت حضور مرکز فروش این قبیل محصولات نمایان می‌شود که در پخش رنگ استخر در بازار ایران نقش مهمی بازی می‌کند. مرکز فروش رنگ آب بندی استخر به عنوان تأمین کننده رنگ استخر اصل ارائه‌ی یک محصول مرغوب به خریداران را رعایت می‌کند و از این طریق می‌تواند گام بزرگی در جهت جلب رضایت مشتری بردارد. علاوه بر آن افراد می‌توانند با مشاوره‌هایی که مرکز فروش رنگ آب بندی استخر در اختیارشان قرار می‌دهد امکان یک خرید آسان را برای خود فراهم نمایند و همین طور جهت دریافت قیمت ضد زنگ زینک ریچ و قیمت رنگ اپوکسی پلی آمید و قیمت رنگ اپوکسی آهن می توانید با کارشناسان رنک ضنعتی ترنج تماس بگیرید.

مهندس جوهری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ترنج شما را به خرید بهترین محصولات رنگ و اپوکسی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 6 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
1

یک پاسخ به “تأمین کننده رنگ آب بندی استخر”

  1. سلام و خدا قوت
    من این محصولات رو به صورت عمده برای مغازه ام سفارش داده ام و بسیار راضی بودم به تمامی همکارانام هم پیشنهاد کردم که از سایت مجموعه شما خرید کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *