مجموعه ترنج شما را به خرید بهترین محصولات رنگ و اپوکسی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 5 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت رنگ اپوکسی پارس پامچال با کیفیت عالی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع رنگ اپوکسی کدامند؟قیمت رنگ اپوکسی و عوامل موثر بر آنتوزیع رنگ اپوکسی پارس پامچال با کیفیت عالینکات تکمیلی در خصوص قیمت رنگ های اپوکسیتولید و ترکیب و ارسال رنگ اپوکسی در ۳ ساعت

رنگ اپوکسی پارس پامچال از معتبر ترین نمایندگی‌های عرضه و فروش رنگ از سال ۱۳۵۸ تا کنون در ایران بوده است. رنگ‌های اپوکسی که توسط این شرکت عرضه می‌‌گردد، از برند‌هایی مانند: (سحر، رنگسازی ایران و هاویلوکس) می باشد. به همین خاطر برای خرید رنگ می توانید حتما به این شرکت مراجعه نمایید.

انواع رنگ اپوکسی کدامند؟

رنگ‌های اپوکسی جزو رنگ های دو جزئی هستند زیرا در قوطی‌های مجزا فروخته می‌شوند. بخش اول رنگ‌های اپوکسی، رزین‌ها و بخش دوم، هاردنر یا سخت کننده است. میزان مخلوط کردن این دو با هم، به مساحت آماده شده برای رنگ آمیزی و مدت زمانی که زمان لازم است، بستگی دارد. ویژگی دیگری که باید درباره رنگ‌های اپوکسی دانست، تنوع گسترده آن ها است. برخی از انواع رنگ اپوکسی پارس پامچال به قرار زیر می باشد:
• رنگ رویه اپوکسی پلی آمید براق
• رنگ رویه اپوکسی پلی آمید نیمه مات
• پرایمر اپوکسی فنولیک
• کفپوش ورزشی

قیمت رنگ اپوکسی و عوامل موثر بر آن

رنگ اپوکسی از جمله رنگ های صنعتی دو جزئی است که در دو قوطی جداگانه به فروش می رسد. نسبت ترکیب این دو جزء به کاربرد رنگ آمیزی، مساحت آماده شده برای رنگ و زمان خشک شدن بستگی دارد. به این ترتیب یکی از مواردی که روی قیمت رنگ تاثیر می گذارد؛ حجم رنگ می باشد. هرچه رنگ مورد استفاده مرغوب تر باشد؛ مقاومت و تحمل آن در دماهای بالا و رطوبت زیاد نیز بیشتر خواهد بود. بنابراین یکی دیگر از موارد موثر بر قیمت رنگ اپوکسی در بازار، کیفیت مواد اولیه ی رنگ می باشد. خرید عمده ای برای صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی، کشتیرانی و غیره می تواند در کاهش هزینه ها و قیمت رنگ اپوکسی کف و دیوار و یا اپوکسی بر روی فلز بسیار موثر باشد. هم چنین شما می توانید به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید. از انواع رنگ های اپوکسی می توان به رنگ های براق و نیمه مات اشاره کرد که بسته به سلیقه و کاربرد خاص می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.
رنگ اپوکسی ایرانی موجود در بازار از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. به گونه ای که رضایت مشتری را به دست می آورد. لذا تفاوت چندانی میان رنگ های داخلی و خارجی وجود ندارد و تفاوت قیمت میان آن ها صرفا به دلیل گمرکی است که به محصولات وارداتی می خورد. با مطالعه ی خصوصیات و مشخصات رنگ های مورد نظرتان، می توانید خرید مطمئن تری را انجام دهید.

بیشتر بخوانید :  قیمت روز رنگ اپوکسی مرغوب

توزیع رنگ اپوکسی پارس پامچال با کیفیت عالی


قیمت رنگ اپوکسی پارس پامچال دارای دامنه وسیعی می باشد؛ زیرا تنوع محصولات اپوکسی بسیار زیاد است. علاوه بر رنگ ها، محصولات اپوکسی شامل کف پوش ها نیز می شود. اما به طور کلی اپوکسی ها را به دو گروه تقسیم می کنند که هر دو گروه کیفیت بسیار خوبی دارند و برای مشتریان رضایت بخش می باشند. اپوکسی ها مصارف خانگی کمتری دارند و عموما در صنایع استفاده می شوند.
به همین خاطر آن ها را در گروه رنگ های صنعتی قرار می دهند. توزیع رنگ اپوکسی پارس پامچال در سایت ترنج نیز صورت میگیرد. برای خریداری این رنگ می توانید به آدرس ترنج مراجعه کنید و اقدام به خرید محصول نمایید. اگر برای خرید عمده به دنبال یک فروشگاه آنلاین هستید، فروشگاه آنلاین ترنج بهترین انتخاب است. کافیست به این سایت مراجعه کنید تا ضمن بررسی لیست محصولات از مشاوره قبل از خرید نیز بهره مند شوید.

نکات تکمیلی در خصوص قیمت رنگ های اپوکسی


قیمت رنگ اپوکسی و قیمت رنگ اپوکسی پلی آمید و یا همان قیمت رنگ اپوکسی دو جزئی و قیمت ضد زنگ زینک ریچ با توجه به فراوانی این رنگ ها دامنه ی وسیعی دارد. لازم به ذکر است که قوطی های رنگ مزبور اغلب به صورت یک کیلویی هستند. گرچه رنگ های اپوکسی در مصارف خانگی نیز کاربرد دارند ولی کاربرد صنعتی آن ها بیشتر است لذا در زمره ی رنگ های صنعتی به شمار می روند. تنوع رنگی این رنگ ها، تمامی سلیقه ها را ارضا کرده و رضایت همه را جلب می کند. امکان خرید اینترنتی و عمده از وب سایت ترنج برای شما عزیزان فراهم شده است.

بیشتر بخوانید :  کارخانه رنگ اپوکسی دوجزیی آرا فام با کیفیت

تولید و ترکیب و ارسال رنگ اپوکسی در ۳ ساعت

کارخانه ما این قابلیت را دارد که در سفارش های کمتر از ۱۰۰ کیلوگرم بنا بر رال رنگ مورد نظر در کمتر از سه ساعت پس از سفارش رنگ اپوکسی دو چزئی مورد نظر را برای خریداران محترم رنگ صنعتی و رنگ اپوکسی پلی آمید و یا رنگ اپوکسی پلی آمین در اسرع وقت به تهران و شهرستان ارسال نماید به خصوص در رال رنگ های محبوب اپوکسی مانند آبی ۵۰۱۵ و یا طوسی ۷۰۳۵ این زمان می تواند کمتر هم باشد.

مهندس جوهری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ترنج شما را به خرید بهترین محصولات رنگ و اپوکسی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 2 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
1

یک پاسخ به “قیمت رنگ اپوکسی پارس پامچال با کیفیت عالی”

  1. سلام
    خسته نباشید من محصولتون رو سفارش دادم و در سریع ترین زمان ممکن به دستم رسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *