مجموعه ترنج شما را به خرید بهترین محصولات رنگ و اپوکسی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 2 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

شرکت پخش رنگ استخری پایه آب

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهم‌ترین خصوصیات رنگ استخری پایه آبوارد کننده انواع رنگ استخری پایه آب

مهم‌ترین خصوصیات رنگ استخری پایه آب

رنگ استخری پایه آب

رنگ استخری پایه آب  از دیگر محصولات بسیار پرکاربرد برای استخرها است. این رنگ با توجه به ویژگی‌هایی که دارد می‌تواند گزینه خوبی برای عایق کردن استخر باشد. این رنگ به شما کمک می‌کند تا ترک‌ها و منافذ استخر را بپوشانید و مانع از نفوذ آب و رطوبت به استخر شوید.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به کشسانی قوی، طول عمر بالا، ضد جلبک و باکتری، غبار و آب گریز، پوشش دهی خوب، بهداشتی و انعطاف‌پذیر اشاره کرد.

این نوع رنگ را معمولا شرکت‌های سازنده در بسته‌بندی‌های ۱۰ تا ۲۵ کیلویی به فروش می‌رسانند. از کاربردهای این رنگ نیز می‌توان به رنگ‌ کردن استخر پرورش ماهی، مخازن آب  و … اشاره کرد. برای استفاده از این رنگ استخری درجه یک ابتدا سطح را عاری از هرگونه آب، چربی و غبار کنید، سپس یک پرایمر به کل سطح بزنید تا چسبندگی محیط افزایش پیدا کند و در آخر اگر به الیاف فایبرگلاس نیاز داشتید رنگ را به صورت دو مرحله‌ای بزنید.

وارد کننده انواع رنگ استخری پایه آب


شرکت رنگ ترنج نه تنها در حوزه صادرات بلکه سال‌ها است در حوزه واردات رنگ‌ها از جمله رنگ استخری پایه آب فعالیت می‌کند. این مجموعه در تلاش است تا با وارد کردن بهترین رنگ‌ها آن‌ها را با بهترین قیمت به فروشگاه‌های رنگ بفروشد. برای اطلاع پیدا کردن از قیمت رنگ استخری و دیگر رنگ‌های وارداتی یا تولیدی مجموعه ترنج می‌توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید.

کلیه رنگ‌های این مجموعه دارای ضمانت هستند و با بهترین فرمولاسیون ساخته شده‌اند. برای خرید هر یک از رنگ‌ها علاوه بر تماس تلفنی می‌توانید با مراجعه به سایت این مجموعه درخواست خرید رنگ را به صورت آنلاین ثبت کنید. همچنین مشاوران این شرکت به شما در انتخاب بهترین رنگ با امکانات و ویژگی‌هایی که در نظر دارید کمک می‌کنند.

بیشتر بخوانید :  سفارش رنگ روغنی قرمز سیرنگ با بهترین کیفیت
مهندس جوهری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ترنج شما را به خرید بهترین محصولات رنگ و اپوکسی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 6 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
1

یک پاسخ به “شرکت پخش رنگ استخری پایه آب”

  1. کیفیت و مرغوبیت محصولاتی که گرفتم بسیار بالا بود و بابت ارائه تضمین و پشتیبانی در حین خرید نیز بسیار سپاسگزارم. مجموعتون بسیار جامع است و با کیفیت تضمین شده محصولات را ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *