مجموعه ترنج شما را به خرید بهترین محصولات رنگ و اپوکسی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 2 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

تولید رنگ نیمه براق آلکیدی با کیفیت بالا

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهم‌ترین ویژگی رنگ نیمه براق آلکیدیبررسی کاربردهای رنگ نیمه براق آلکیدیمزایای استفاده از رنگ نیمه براق آلکیدیفروشندگان رنگ نیمه براق با کیفیت
رنگ نیمه براق آلکیدی

رنگ نیمه براق آلکیدی جزء رنگهای روغنی مدرن محسوب می شوند و دارای جلوه زیبا، مقاومت عالی و کاربردهای فراوان هستند. این رنگ بی همتا از لحاظ خاصیت چسبندگی عالی عمل می کند و به خوبی از فلز و سایر سطوح محافظت می کند. با توجه به خصوصیات متنوع این محصول می توانید از آن در جهت رنگ آمیزی فلز، چوب، سیمان، گچ و غیره استفاده کنید.

مهم‌ترین ویژگی رنگ نیمه براق آلکیدی

رنگ نیمه براق آلکیدی

رنگ نیمه براق آلکیدی از جمله رنگ‌های ساختمانی این برند است. این رنگ بر پایه آب و از بهترین و با کیفیت‌ترین رزین آکریلیک تولید شده است. این نوع از رنگ پوشش بسیار خوبی دارد به همین دلیل از آن بر روی سطح‌هایی مانند آجر، سیمان، گچ و … استفاده می‌شود.

از ویژگی‌های رنگ نیمه براق چسبندگی و مقاومت بالای آن است. اما این رنگ یک ویژگی بسیار مهم دارد که در رنگ‌های دیگر به ندرت دیده می‌شود. غیر قابل اشتعال بودن از مهم‌ترین ویژگی‌های این رنگ نیمه براق است. فروشندگان رنگ نیمه براق به صورت عمده این کالا را از شرکت‌های رنگ تهیه می‌کنند.
تولید پوشرنگ روغنی نیمه براق آلکیدی ، عموما بر پایۀ رزین آلکیدی بلند روغن بعنوان رنگ رویه فرموله شده است.

قلم‌خوری عالی، امکان ساخت بتونه روغنی تخصصی و قابلیت حرفه‌ای کار با اسپری از جمله ویژگی‌های این محصول است.
فيلم خشك حاصل از رنگ روغنی نیمه براق آلکیدی، داراى براقیت ابریشمی، پوشانندگی بالا، استحكام عالى، انعطاف پذيرى خوب و مقاوم در مقابل رنگ پریدگی است.
رنگ نیمه براق آلکیدی با کاربرد تزئینی برای سطوح فلزی، چوبی، گچی، آجری، سیمانی و بتنی در مصارف ساختمانی، نیمه‌صنعتی و دکوراسیون شهری توصیه می شود.
این محصول در تنوع فام رنگ‌های کاتالوگ صنایع رنگ ترنج با کیفیت بالا و در بسته‌بندی؛ کوارت، گالن و حلب، تولید و توزیع می‌گردد.

بیشتر بخوانید :  عرضه کننده بهترین رنگ روغنی براق فراز پیشه

بررسی کاربردهای رنگ نیمه براق آلکیدی

رنگ نیمه براق آلکیدی ویژگی ها و کاربردهای بسیاری دارد و در صنایع مختلف به کار گرفته می شود. نقاشانی که با این رنگ سر و کار دارند بیان کرده اند که رنگ آمیزی با این رنگ بسیار لذت بخش و چالش برانگیز است زیرا چسبندگی خوبی دارد.
کاربرد اصلی آن در جهت رنگ آمیزی درب ها، کابینت ها، کف ها، تزئینات، مبلمان و دیوارپوش های است. این رنگ به سادگی می تواند ناهمواری های کوچک بر روی سطوح را مخفی کند و جلوه ای بی نظیر برای سطوح ایجاد کند.
رنگ آلکیدی نیمه براق در رنگ بندی متنوع به بازار عرضه می گردد.

مزایای استفاده از رنگ نیمه براق آلکیدی

استفاده از رنگ نیمه براق آلکیدی مزایایی را برای مصرف کننده به دنبال دارد که بهتر است پیش از خرید از آنها اطلاع پیدا کنید.
۱٫ استفاده از این رنگ زیبا و خارق العاده بسیار آسان است و تنها با یک قلمو یا اسپری می توانید فرایند رنگ آمیزی را انجام دهید.
۲٫ این رنگ ها جزء رنگهای مقاوم است که پاک کردن آن بسیار ساده است و در رنگ بندی متنوع و جذاب ارائه می شود.
۳٫ دوست دار محیط زیست بودن و ایجاد کمترین سم در محیط از دیگر ویژگی های مطرح رنگ مورد نظر است.
۴٫ با توجه به جلوه مات رنگ آلکیدی نیمه براق همیشه مدرن به نظر می رسد و با گذشتن سال های زیاد زیبایی روز اول را دارد و قدیمی نمی شود.

 

فروشندگان رنگ نیمه براق با کیفیت

رنگ نیمه براق آلکیدی جزء رنگ های پرطرفدار، زیبا و خاص است. این رنگ در جهت رنگ آمیزی وسایل تزیینی، درب، کابینت، کمد، مبلمان و غیره به کار می رود. از مزایای استفاده از این رنگ می توان به کاربرد راحت، مقاومت بالا و غیر سمی بودن برای محیط زیست را بیان کرد.

بیشتر بخوانید :  کارخانجات رنگ ساختمانی پارس الوان با کیفیت عالی

فروشندگان رنگ نیمه براق می‌توانند تمامی سفارشات رنگ نیمه براق آلکیدی خود را از شرکت رنگ ترنج تهیه کنند.

کارخانجات رنگ نیمه براق با تولید این نوع رنگ توانستند؛ تغییرات خوبی را در ابزارهای مخصوص رنگ ساختمان و حتی تاسیسات ایجاد کنند.

شرکت رنگ ترنج با سال‌ها تجربه در زمینه تولید رنگ و توزیع آن در سراسر ایران و حتی صادرات آن‌ها از جمله بهترین شرکت‌های رنگ‌سازی است.

برای سفارش رنگ مورد نظر خود به صورت عمده می‌توانید از وب سایت این فروشگاه استفاده کنید یا با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

مهندس جوهری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ترنج شما را به خرید بهترین محصولات رنگ و اپوکسی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 6 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *