مجموعه ترنج شما را به خرید بهترین محصولات رنگ و اپوکسی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 3 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت رنگ اپوکسی MIO با کیفیت

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید ارزان رنگ اپوکسی mio و مزیت های آنقیمت رنگ اپوکسی mio و کاربرد آن

 

قیمت رنگ اپوکسی mio پلی آمید به کیفیت و بسته بندی آن بستگی دارد. در صورتی که شما یکی از بسته بندی های بزرگ رنگ اپوکسی mio پلی آمید را بخواهید بخرید باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. این رنگ یکی از رنگ های دو جزئی پر کاربرد می باشد که برای پوشش دادن سازه های گوناگون از آن استفاده می کنند. این رنگ را می توانید به عنوان لایه میانی روی آستری های اپوکسی به کار بگیرید. سطح فلز در برابر عوامل خورنده با وجود این رنگ، مقاومت زیادی خواهد داشت.

خرید ارزان رنگ اپوکسی mio و مزیت های آن

برای خرید رنگ اپوکسی mio باید مزیت های این رنگ را به خوبی بشناسید. مقاومت این رنگ در برابر مواد خورنده مهمترین مزیت آن به شمار می رود. پلی آمید را در محیط های صنعتی مورد استفاده قرار می دهند. مقاومت خوردگی بالای این رنگ موجب شده تا شما به راحتی بتوانید آن را در محیط های مرطوب مورد استفاده قرار دهید. این رنگ در برابر عوامل سایشی و همچنین ضربات مکانیکی مقاومت زیادی دارد. شما می توانید این رنگ را در ضخامت های بالا به کار بگیرد. برای استفاده در لایه زیرین، این رنگ چسبندگی مناسبی دارد.

رنگ اپوکسی mio برای ضخامت دهی در سیستم های رنگ کف و فلز نیز کاربرد دارد به طور مثال برای ایجاد ضخامت سه میلیمتر کف اپوکسی در سالن یک کارخانه معمولا در هر یک متر مربع ۲ کیلو رنگ mio استفاده می شود تا ۲۰۰۰ میکرون یعنی دو سوم از ضخامت مورد نظر توسط این رنگ ایجاد گردد.

بیشتر بخوانید :  شرکت رنگ صنعتی نگین زره با کیفیت

قیمت رنگ اپوکسی mio و کاربرد آن

قیمت رنگ اپوکسی mio را طبق فاکتورهای مشخص شده که بیان کردیم باید مورد بررسی قرار دهید. به صورت روزانه قیمت خرید این محصول را باید بررسی کنید تا در بهترین بازه زمانی، رنگ را بخرید. شما می توانید برای پوشش دادن مخازن و تانک ها از رنگ اپوکسی استفاده نمایید. بدنه ماشین آلات را با استفاده از این رنگ می توانید به خوبی پوشش دهید. برای پوشش دادن اسکلت های فلزی و سازه های صنایع نفتی، این رنگ کاربرد زیادی دارد. شما می توانید برای پوشش دادن سوله های صنعتی، پل ها، لوله های انتقال، تجهیزات نیروگاهی و … از این رنگ استفاده نمایید.

مهندس جوهری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ترنج شما را به خرید بهترین محصولات رنگ و اپوکسی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 3 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *