مجموعه ترنج شما را به خرید بهترین محصولات رنگ و اپوکسی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 5 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

لیست قیمت زینک فسفات اپوکسی

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست قیمت زینک فسفات اپوکسیمزایای زینک فسفات اپوکسیپرایمر زینک ریچ یا پرایمر زینک فسفات؟ کدام یک مناسب کار من است؟فروش زینک فسفات اپوکسی براق عمده

یکی از فاکتورهایی که همواره مورد توجه خریداران زینک فسفات اپوکسی قرار دارد، قیمت این محصول است. قیمت زینک فسفات اپوکسی همچون کیفیت این محصول مهم است، به همین دلیل استعلام قیمت یکی از اولین اقداماتی است که هر خریداری به آن توجه می کند. در این مورد بررسی لیست قیمت زینک فسفات اپوکسی می تواند بسیار کمک کننده باشد. با بررسی این لیست می توانید از قیمت زینک فسفات اپوکسی براق، نیمه براق یا مات مطلع شوید و برای خرید محصول مورد نظر خود برنامه ریزی کنید.

لیست قیمت زینک فسفات اپوکسی

در جدول زیر لیست قیمت زینک فسفات اپوکسی که به عنوان یک آستر مهم در ضد زنگ های دریایی و سیستم های پوششی ضد خوردگی در ساختمان سازی و صنایع نفت و گاز کاربرد دارد ؛ قابل مشاهده است.
به دلیل این که ماهیت فروش چنین محصولی به صورت عمده و برای پروژه های بزرگ می باشد قیمت فروش عمده زینک فسفات اپوکسی را از طریق تماس با کارشناسان فنی رنگ صنعتی ترنج دریافت نمایید.

قیمت زینک فسفات اپوکسی

مزایای زینک فسفات اپوکسی

زینک فسفات اپوکسی به عنوان یک پوشش صنعتی پرکاربرد از مزیت های متعددی برخوردار است. این مزیت ها موجب شده که از این محصول در فعالیت های صنعتی به فراوانی استفاده شود. برخی از مزیت‌ های پرایمر زینک فسفات اپوکسی را می توانیم به این صورت خلاصه کنیم:
• قدرت چسبندگی بالایی دارد و روی سطوح فلزی را به خوبی می پوشاند.
• به سهولت مورد استفاده قرار می گیرد.
• می تواند در شرایط آب و هوایی مختلف از سطوح محافظت کند.
• از خواص مکانیکی قابل قبولی برخوردار است.
• در برابر بسیاری از مواد شیمیایی و حلال ها مقاوم است.
• قابلیت استفاده بر سطح متریال های مختلف را دارد.
• پوشش مناسبی برای محیط های صنعتی و دریایی است.
• می تواند به عنوان زیرلایه رنگ های دو جزئی مورد استفاده قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید :  صادر کننده رنگ زینک کرومات اپوکسی

همچنین جهت دریافت قیمت سایر رنگ های صنعتی مانند قیمت زینک ریچ اپوکسی می توانید با کارشناسان ترنج تماس بگیرید.

پرایمر زینک ریچ یا پرایمر زینک فسفات؟ کدام یک مناسب کار من است؟

پرایمر زینک ریچ و زینک فسفات دو نوع پوشش ضدزنگ متداول در صنعت رنگ و پوشش هستند. این دو نوع پرایمر تفاوت‌هایی در ترکیب شیمیایی و کاربردهای خود دارند.

پرایمر زینک ریچ یک پوشش ضدزنگ است که از ترکیب رزین های اپوکسی و ذرات زینک تشکیل شده است. ذرات زینک در این پوشش به عنوان یک ماده فعال عمل می‌کنند و با اکسیداسیون الکتروشیمیایی از طریق راکتیویته الکتروشیمیایی با آب و هوا، از تشکیل زنگ روی فلز جلوگیری می‌کنند.

پرایمر زینک ریچ به دلیل خواص ضدزنگ بالا و مقاومت در برابر خوردگی، در صنایعی که با شرایط آب و هوایی سخت و محیط های خورنده سر و کار دارند، مانند صنایع نفت و گاز، صنایع دریایی و خودروسازی، استفاده می‌شود.

zin rich epoxy

از طرفی، زینک فسفات یک پوشش ضدزنگ است که از ترکیب ذرات زینک و فسفات سدیم تشکیل شده است. این پوشش با تشکیل یک لایه فسفات زینک بر روی سطح فلز، از تشکیل زنگ روی جلوگیری می‌کند.

زینک فسفات به دلیل خواص ضدزنگ متوسط و مقاومت متوسط در برابر خوردگی، در صنایعی که با شرایط آب و هوایی معتدل و محیط های خورنده متوسط سر و کار دارند، مانند صنایع خودروسازی و صنایع ساختمانی، استفاده می‌شود.

بنابراین، تفاوت اصلی بین پرایمر زینک ریچ و زینک فسفات در ترکیب شیمیایی آن‌ها و خواص ضدزنگ و مقاومت در برابر خوردگی آن‌ها است. هر کدام از این پوشش‌ها برای صنایع خاص خود کاربردهای خاصی دارند و باید بر اساس نیازهای محیطی و شرایط کاربردی، انتخاب شوند.

بیشتر بخوانید :  تولید عمده پرایمر ضد زنگ اپوکسی

فروش زینک فسفات اپوکسی براق عمده

فروشنده پرایمر زینک فسفات اپوکسی می بایستی اطلاعات کافی درباره کاربردهای محصول و شرایط اعمال و این ضد زنگ دو جزئی را بداند تا بتواند راهنمایی صحیح را به خریدار رنگ صنعتی و سامانه های پوششی ارائه نماید.
زینک فسفات اپوکسی از جمله محصولاتی است که معمولا در همه مراکز بزرگ فروش رنگ یافت می‌ شود. بنابراین طبیعی است که تقاضای زیادی برای خرید این محصول به صورت عمده وجود داشته باشد.

zinc phosphat epoxy
در خرید زینک فسفات اپوکسی عمده و دریافت  قیمت رنگ اپوکسی پلی آمید بسیار مهم است به مراجع فروش معتبر مراجعه شود. خرید از فروشندگان معتبر به خریداران کمک می‌ کند که در کنار اطمینان از کیفیت زینک فسفات، این محصول را با قیمت مناسب تهیه کنند.
در صورتی که درصدد خرید زینک فسفات اپوکسی براق عمده هستید و یا می خواهید از قیمت زینک فسفات اپوکسی مطلع شوید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

مهندس جوهری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ترنج شما را به خرید بهترین محصولات رنگ و اپوکسی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 3 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
23

23 پاسخ به “لیست قیمت زینک فسفات اپوکسی”

  1. در خرید زینک فسفات اپوکسی عمده بسیار مهم است به مراجع فروش معتبر مراجعه شود.
    این مراجع فروش معتبر را چطور پیدا کنیم ؟

        • سایتی که وقتی بهشون تماس بگیرین سریعا پاسخگو باشن و اطلاعات و تماس و شکل کلی سایت قابل اعتماد بودن مجموعه را نشان می دهد . موارد دیگری هم هستند که می توانید با تماس با کارشناسان ما اطلاعات بیشتری دریافت نمایید.

  2. سلام ، ارسال به استان سمنان هم دارید ؟ اگه نمایندگی نزدیک به سمنان یا شاهرود دارید لطفا اطلاع رسانی کنید

  3. خرید بالای ۲۰۰ کیلوی زینک فسفات اپوکسی نسبت به کمتر از ۱۰۰ کیلو چند درصد تخفیف داره؟

    • بله امکانش هست رنگ رویه پلی اورتان و رنگ رویه اپوکسی روی زینک فسفات اپوکسی اعمال بشود

  4. وقتی درباره حلب۲۵ کیلویی زینک فسفات میگین هاردنر یا خشک کن ان چند کیلویی است ؟

    • هاردنر و یا خشک کن بر اساس فرمول هر کارخانه برای ترکیب رنگ متفاوت است ولی بین ۴ تا پنج کیلو و در برخی موارد ۷ کیلو هم در خشک کن ها دیده شده است.

  5. با عرض سلام. درباره کاربردها و ویژگی‌های رنگ دوجزیی لطفا بیشتر توضیح بدهید. آیا لیست قیمت جدید هم برای امسال دارید؟

    • رنگ های دو جزئی به دلیل مقاومت خیلی بالا و پوشش عالی برای سطوح در معرض رطوبت و خوردگی بسیار مناسب هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *